Saturday, September 1, 2007

ခင္မင္ေလးစားစြာၿဖင္႔ အသိေပးၿခင္း

 
 

Sent to you by Andy Myint via Google Reader:

 
 

via Imaginary clouds no2 by imaginary clouds no2 on Jul 25, 2007

andy ၊ ကို ေစာ ၊ ရာဇာ ၊ မဂ်စ္တူး ၊ မ ပန္ဒိုရာ ၊ ဝမ္းေရးအတြက္ လုပ္ရမည္႔ အခ်ိန္ေရာက္လာသၿဖင္႔ က်ေနာ္ ရာသီဥတု မသာယာနိုင္ေတာ႔ပါ ။က်ေနာ္ မသိဘဲ က်ေနာ္ဆီကို ေရာက္လာၾကသူမ်ားကိုလည္း က်ေနာ္ အသိေပးပါတယ္ ။ က်ေနာ္ ဒီ ဘေလာ႔ကို အပ္ဒိတ္ လုပ္နုိင္မည္ဟု မထင္ပါ ၊ ယတိၿပတ္ မေရးေတာ႔ဟု မဆိုလိုပါ ။( ယခုအထိေတာ႔) ေလးလေလာက္ၿကာမည္ထင္ပါသည္ ၊ အားလံုးကို ခင္မင္ေလးစားစြာၿဖင္႔ အသိေပးအပ္ပါသည္ ။ က်ေနာ္ အကန္႔အသတ္နုွင္႔ ရသမ်ွ အခ်ိန္ေလးမွာ အသကုန္ ႏြာ ပါသည္ ။ ၿဖစ္ေနတာႏွင္႔ ၿဖစ္ေစခ်င္တာ ေတြၾကားမွာ မိုင္ေတြကြာၿခားလွပါတယ္ ။

( က်ေနာ္ ေရးထားတဲ႔ ဆရာ ဦးဆန္းလြင္ ႏွင္႔ ဆရာ ေမာင္ဝဏၰ ကို က်ေနာ္ ဆက္တင္နုိင္ေအာင္ၾကိဳးစားပါမယ္႔)

အားလံုးကို ခင္မင္ေလးစားစြာၿဖင္႔ အသိေပးအပ္ပါသည္ ။


 
 

Things you can do from here:

 
 

No comments: