Saturday, September 1, 2007

ေခတ္ေပၚကဗ်ာရဲ့ အေၾကာင္းအရာမ်ား

 
 

Sent to you by Andy Myint via Google Reader:

 
 

via Imaginary clouds no2 by imaginary clouds no2 on Jul 08, 2007

ကဗ်ာဟာ အာရံုခံစားမူၿဖစ္တယ္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ လက္ခံလို႔မရပါဘူး ။

အာရံု ခံစားမူဟာ အာရံု ခံစားမူပါပဲ ။ ကဗ်ာ မဟုတ္ပါဘူး ။ အာရံုခံစားမူဟာ ကဗ်ာၿဖစ္လာဖို႔ စပ်ိဳးေပးတာၿဖစ္ရင္ၿဖစ္မယ္ ။ ကဗ်ာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီ အာရံုခံစားမူကို ဘာသာစကားနဲ႔ ရွိသမ်ွ ကဗ်ာေဗဒနဲ႔ ၾကိဳးစားၿပဳလုပ္မွ ကဗ်ာဆိုတဲ့ ပစၥည္းတစ္ခုၿဖစ္လာတာပါ၊ အာရံု ခံစားမူ စတည္ၿခင္းနွင့္ ကဗ်ာ ဆိုတဲ့ ပစၥည္း ၿဖစ္လာၿခင္းၾကားမွာ ကဗ်ာ ေဗဒဆိုတာရွိေနပါတယ္ ။

----

----

-----

မ်ားေသာအားၿဖင့္ ကေတာ့ ဒီ အေၾကာင္းေတြပဲ ၿဖစ္တာမ်ားပါတယ္ ။

၁။ ရွားပါးၿခင္း ။ ခ်ိဳ႕တဲ့ၿခင္း ၊ မညီမ်ွၿခင္း

၂။ ပင္ပန္းႏြမ္းႏြယ္ရၿခင္း ။ (စိတ္) ဖိစီးမူမ်ားၿခင္း ။ ကင္းကြာၿခင္း

၃။ ၿငီးေငြ႔ၿခင္း ။ စိတ္ကုန္ၿခင္း ။ ကုန္ေနတဲ့စိတ္ကုိ ေမြးရၿခင္း ။

၄။ ၾကိဳးကိုင္ခ်ယ္လွယ္ၿခင္း ။ ဆံုးၿဖတ္ပိုင္ခြင့္မရွိၿခင္း ။

၅။ အစိတ္စိတ္အမြွာမြာၿဖစ္ၿခင္း ။ တစ္ခုတည္းစုစည္းမရၿခင္း ။

ဒါဆိုရင္ ေခတ္ေပၚအာရံုခံစားမူဆိုတာ အထက္ပါ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုခု ။ ဒါမွမဟုတ္ တစ္ခုမက။ ဒါမွမဟုတ္ အကုန္လံုးနဲ႔မ်ား ဆက္စပ္ေနမလား စဥ္းစားၾကည့္တာပါ ။ ေခတ္ေပၚ အာရံုုခံစာမူဆိုတာဘာလဲ ။ ဒီကိစၥဟာ အေရးၾကီးတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္ပါတယ္ ။ ေခတ္ေပၚ အာရံုခံစာမူဟာ ေခတ္ေပၚ ကဗ်ာ (ၿဖစ္ေရး) အတြက္ အေရးၾကီးတယ္ဆိုရင္ေပါ့ ။

ေခတ္ေပၚကဗ်ာရဲ့ အေၾကာင္းအရာမ်ား

ေဇယ်ာလင္း ။ စတုိင္သစ္ (၂၀၀၅။ အမွတ္ ၁၄၀ ။ မတ္လ )



 
 

Things you can do from here:

 
 

No comments: